Προϊόντα
Το σωστό ανταλλακτικό κάνει τη διαφορά!
συνεργαζόμαστε με τις πιο αξιόπιστες εταιρείας στον χώρο των ανταλλακτικών. v
Συστήματα φρένων
τα φρένα είναι από τα πιο σημαντικά, ένα αργοπορημένο φρενάρισμα μπορεί να κοστίσει.
σε εμάς θα βρείτε
- Δίσκοι φρένων (Δισκόπλακες)
- Τακάκια (Δισκόφρενα)
- Σιαγώνες
- Δαγκάνες
- Μαρκούτσια (Σωληνάκια)
- Αντλία φρένων
Φίλτρα
σε εμάς θα βρείτε
- Φίλτρο λαδιού
- Φίλτρο αέρος
- Φίλτρο καμπίνας
- Φίλτρο καυσίμου (Βενζίνης-Πετρελαίου)
- Φίλτρο υγραερίου
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ
σε εμάς θα βρείτε
- Σετ Συμπλεκτη
- Αντλια Συμπλεκτη(Ανω και Κατω)
- Ντιζα Συμπλεκτη
- Βολαν
- Δισκος Συμπλεκτη
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ-ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
σε εμάς θα βρείτε
- Μπουζι
- Προθερμαντηρας
- Μπουζοκαλωδια
- Πολλαπλασιαστης
- Καπακι-ραουλο Διανομεα
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ
Όσο θα προχωρά η τεχνολογία της αυτοκίνησης, όσο τα ηλεκτρονικά συστήματα θα πληθαίνουν σε ένα αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάγκη τοποθέτησης αισθητήρων για τον έλεγχο και την εύρυθμη λειτουργία του. Τι είναι, όμως, οι αισθητήρες; Που βρίσκονται, πως λειτουργούν και τι σκοπούς εξυπηρετούν;Με απλά λόγια, ο αισθητήρας είναι μία συσκευή, η οποία λαμβάνει ερεθίσματα από το περιβάλλον, παρακολουθεί τη μεταβολή ενός φυσικού μεγέθους και την μετατρέπει σε ηλεκτρικό σήμα, συνήθως σε τάση (Volt) ή ένταση (Amper) ηλεκτρικού ρεύματος. Στη συνέχεια οι μετρήσεις που καταγράφει «στέλνονται» στην κεντρική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου ECU (ή εγκέφαλος), όπου αξιολογούνται και γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες.Τέλος υπάρχουν πολλά είδη αισθητήρων και χωρίζονται με βάση τον τρόπο μέτρησης και το είδος του μεγέθους που «παρακολουθούν». Στον τομέα της αυτοκίνησης, οι αισθητήρες που παρακολουθούν την λειτουργία του κινητήρα και των περιφερειακών του συστημάτων μετρούν συνήθως ροή,πίεση, θερμοκρασία και στάθμη.
σε εμάς θα βρείτε
- Μαζας αερος (MAF)
- Θερμοκρασιας
- Εκκεντροφορου
- Στροφων (Στροφαλου)
- Πιεσης-θερμοκρασιας λαδιου
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
σε εμάς θα βρείτε
- Μπαταριες
- Δυναμο
- Μιζα
- Διακοπτης επαφης μιζας
- Κορνα
ΑΜΑΞΩΜΑ
σε εμάς θα βρείτε
- Προφυλακτηρας
- Αμορτισερ-μπουκαλα πορτ-μπαγκαζ ή καπω
- Φτερο
- Κοτσαδορος
- Καθρεφτης
ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ – ΧΗΜΙΚΑ
Τα χημικά αυτοκινήτων βοηθούν στη συντήρηση και στη βελτίωση της λειτουργίας του αυτοκινήτου. Είτε είναι πρόσθετα και βελτιωτικά καυσίμων ή λιπαντικών, είτε χημικά καθαρισμού τροφοδοσίας ή φρένων, είτε σφραγιστικό διαρροών, μπορούν με πολύ μικρό κόστος να αποτρέψουν μια μελλοντική βλάβη στο αυτοκίνητό μας.
Το λιπαντικό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συντήρησης ενός οχήματος. Όλοι οι κινητήρες λοιπόν, για να μπορούν να λειτουργήσουν σωστά και να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και μακροζωία, πρέπει να έχουν και την κατάλληλη λίπανση.
Μέσω των συνεργασιών μας με τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο, με τεχνογνωσία και εμπειρία, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε κορυφαία προϊόντα και να δώσουμε λύση σε κάθε ανάγκη σας.
σε εμάς θα βρείτε
- Λαδι κινητηρα
- Λαδι σασμαν (κιβωτιου ταχυτητων)
- Προσθετο πετρελαιου-βενζινης
- Προσθετο κινητηρα
- Προσθετο ψυγειου
ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι εκείνη η ομάδα εξαρτημάτων του οχήματος που μεταφέρουν την ισχύ του κινητήρα στους κινητήριους τροχούς.
Υπάρχει ποικιλία στη σχεδίαση των συστημάτων μετάδοσης κίνησης, με τοποθέτηση των σχετικών εξαρτημάτων σε διάφορες θέσεις του οχήματος. Η διάταξη ενός συστήματος μετάδοσης κίνησης εξαρτάται από την τοποθέτηση του κινητήρα σε σχέση με τον πρόσθιο ή οπίσθιο άξονα των τροχών, αλλά και από το πόσοι και ποιοι είναι οι κινητήριοι τροχοί, οι τροχοί δηλαδή στους οποίους μεταδίδεται η κίνηση του κινητήρα. Υπάρχουν επίσης διάφορες παραλλαγές στην σχετική τοποθέτηση των εξαρτημάτων του συστήματος μετάδοσης.
Τα είδη κίνησης των τροχών είναι:
1. κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς
2. κίνηση στους οπίσθιους τροχούς
3. κίνηση στους 4 τροχούς (τετρακίνηση)
4. κίνηση στους 6 τροχούς (πχ. τριαξονικά φορτηγά
σε εμάς θα βρείτε
- Ημιαξωνιο
- Μπιλιαδοροι
- Σταυρος Ημιαξωνιου
- Φυσουνα (Φουσκα-λαστιχο)
- Αξονας (Κεντρικος)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ
Όταν το ψυκτικό υγρό που θα αναφέρουμε παρακάτω μεταφέρεται μέσα στο σύστημα του κινητήρα, απορροφώντας θερμότητα από αυτό, αυξάνεται η δική του θερμοκρασία. Για μπορέσει να επιστρέψει στον κινητήρα με την κατάλληλη θερμοκρασία που απαιτείται, είναι αναγκαίο πρώτα να περάσει από έναν εναλλάκτη, το λεγόμενο ψυγείο, το οποίο θα απορροφήσει την θερμότητα και μέσω του αέρα θα ψύξει ξανά το αντιπηκτικό υγρό.
Το υλικό που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται για την ψύξη του κινητήρα, ονομάζεται αντιπηκτικό ή ψυκτικό υγρό. Όταν αυτό έρχεται σε επαφή με τα θερμαινόμενα εξαρτήματα του κινητήρα, παίρνει από αυτά μεγάλο μέρος της θερμότητας που τα βλάπτει και μέσω του ψυγείου (εναλλάκτη) την διοχετεύει στο περιβάλλον.
Το υγρό που τοποθετείται στο σύστημα ψύξης δεν πρέπει να είναι καθαρό νερό αλλά να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ώστε να είναι αποτελεσματικό σε σχέση με τα τεχνικά και δομικά μέρη του κινητήρα. Συγκεκριμένα, το αντιπηκτικό υγρό είναι απαραίτητο να χαρακτηρίζεται από υψηλή θερμοχωρητικότητα, ώστε να είναι δυνατή η απορρόφηση της υπερβολικής θερμότητας που παράγει ο κινητήρας. Ακόμη, το ψυκτικό υγρό πρέπει να διαθέτει ιδιαίτερα χαμηλό ιξώδες (πηκτικότητα), ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ρευστό ενισχύοντας την μεταφορά του μέσα στο σύστημα.
Εδώ και πολλά χρόνια, έχει καθιερωθεί η χρήση του υγρού ‘παραφλού’ που σύμφωνα με τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες πληροί τα παραπάνω προαπαιτούμενα χαρακτηριστικά.
σε εμάς θα βρείτε
- Αντλια νερου
- Θερμοστατης
- Ψυγειο Νερου
- Αντιψυκτικο-παραφλου
- Δοχειο Διαστολης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου μέσα σε αυτή τη διαδικασία, παίζει σημαντικό ρόλο για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα διότι διανέμεται το καύσιμο που χρειάζεται. Μια αστοχία ή ένα σφάλμα στα μέρη της τροφοδοσίας καυσίμου του αυτοκινήτου, έχει τα καταστροφικά συμπτώματα. Το πιο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα αυτοκίνητο στο σύστημα τροφοδοσίας του είναι το βουλωμένο φίλτρο καυσίμου.
Ένα άλλο συχνό πρόβλημα είναι η ελαττωματική αντλία καυσίμου. Αν ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος ή κατά τη διάρκεια της οδήγησης σβήνει, ένα πιθανό αίτιο είναι η αντλία καυσίμου. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρονικές αντλίες καυσίμου πράγμα που σημαίνει ότι όταν γυρνάς το κλειδί στη μίζα προς την πρώτη σκάλα, πριν μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, μπορείς να ακούσεις έναν ηλεκτρονικό ήχο ο οποίος υποδηλώνει ότι η αντλία ενεργοποιείται. Αν δεν ακούς αυτόν τον ήχο, επίσης υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να ελεγχθεί εκτενώς. Σε αυτή την περίπτωση, το πρόβλημα θα πρέπει να εξεταστεί από κάποιον έμπιστο μηχανικό και να ακολουθήσουν οι κατάλληλες κινήσεις. Τέλος, ένα άλλο πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας μπορεί να είναι τα βρόμικα μπεκ ψεκασμού. Με τον καιρό, τα μπεκ συγκεντρώνουν μικροσωματίδια που τα εμποδίσουν να ψεκάσουν στη σωστά. Μια λύση για παραπάνω πρόβλημα είναι να απευθύνεται σε ένα από τα καταστήματα μας ώστε να σας προμηθεύσουμε ένα προιόν καθαρισμού για τα μπεκ ψεκασμού η για ότι άλλο πρόβλημα παρουσιάσει το όχημα σας.
σε εμάς θα βρείτε
- Αντλια Καυσιμου (Βενζινης-Πετρελαιου)
- Μπεκ Ψεκασμου
- Φλοτερ Καυσιμου (Βενζινης-Πετρελαιου)
- Ρεζερβουαρ Καυσιμου
- Κολαρο Καυσιμου
- Βασεις Φιλτρου Καυσιμου